Reklam

20 Kasım 2016 Pazar

Clickadu Popup Reklam Platformu Kazanmak İsteyenlere!


  • Merhaba, sizlere sürekli çalıştığım, ve iyi kazandığım popup reklam firması clickadu'yu önereceğim. Bir çok firmayla çalışmış biri olarak bu kadar iyi kazandıran bir firmayı sizler için önermek istiyorum.

    Yabancı sitelerle çalışıyorum, türk siteler için dönüşümü bilmiyorum.

    Plugrush, slimspots, popads, popcash, ero aklınıza gelebilecek bir çok firmayla çalıştım, hala da çalışmaktayım ancak reklam modeline göre kazancı bu kadar yüksek olan bir firma görmedim.

    Sistem popup reklam olarak geçiyor, üstelik masaüstü ve mobilde sürekli pop açmıyor! ara sıra açıyor kullanıcıyı rahatsız etmiyor buna rağmen kazançlar iyi! Hatta başka firmalarla birlikte kullanıyorum!

    Kazançlar 15 günde bir yapılıyor 100 dolara ulaşmışsa, ancak hatırı sayılır hiti olanlara refimden üye olurlarsa her hafta ödeme alma konusunda yardımcı olabilirim. Kazançları arttırmak adına firmayla sürekli iletişim halindeyiz.


    Ödeme yöntemleriPaxum, Payoneer, E-Payments, Epese, Webmoney, PayPal, Bitcoin. Havale de var ancak kullanmadım.

    Aldığım ödemelerin ekran görüntüsünü de paylaşıyorum:



    Bir kaç gün denerseniz siz de göreceksiniz iyi kazandırdığını.

     üyelik için: http://www.clickadu.com/

Paylaş:

1 Response to "Clickadu Popup Reklam Platformu Kazanmak İsteyenlere!"

Reklam